nemlioglu ben uyku eğitimi almadım tamamen kendim uğraştım. 10 ay sürdü 😅 biraz istikrar gerekiyor kesinlikle kararlı olmalısınız. Hiç ağlatmadım. Adım adım gittim bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum. Faydası olur mu bilmem ama uyku aralıkları, uyku rutinleri benim için en önemli şey oldu. Sabah 8 kalkış gün içi uykuları saatinde ve düzenli. Önce bunları düzenledim. Aynı saatte odaya geçtim rutinleri uyguladım Yatağına koydum yanına uzandım emziğini verdim pış pış popoya pat pat ilk gün 45 dakika sürdü her ağladığında aldım sarıldım sakinleştirip tekrar koydum çok ağlarsa yanına uzandım elini tuttum. 45 dakika da uyudu 2. Gün her şey aynı 20 dakika sürdü. 3. Gün bir desteği çektim elini tutmadım yanına uzanmadım sadece pış pış popoya pat pat. 10 dakika da uyudu. Sonra sonra destekleri çektim yavaş yavaş. Hiçbir şey yapmadan başında bekledim yavaş yavaş kapıya doğru uzaklaştım gün geçtikçe en sonunda emziği verip çıktım.
Ama sonra diş dönemi ve atakta bozuldu ama öyle çok bozulmadı yine kendi kendine uyuyor ama ben yanına uzanıyorum yada mamasını içtikten sonra emziği veriyorum uyuyor