canan2707 çok geçmiş olsun arkadaşım. Ben de doğumdan itibaren sol göğüs ucunda çatlakla çok acı çekerek 3 ay emzirdim. Tahin, kantaron yağı, ayva çekirdeği, kremler fayda etmedi hiç. En son çare bebeğim o göğsümü emdikten sonra elimle biraz göğsümü sıkıp ucuna süt çıkartıyordum. Çatlağın üstünde süt getirerek öylece kendi kendine orda emip kurumasını bekledim. Yaklaşık 15-20 dakikadan fazla sürüyor. O arada eşim ilgilendi hep oğlumla. 3 gün art arda bunu yaptım ve 3 aydır geçmeyen çatlağımın kapanmaya başladığını gördüm. Şu an tamamen kapandı çok şükür. Gün içinde arada lansinoh da sürdüm kurumasın tekrarlamasın diye. Şu an hiçbir şey kullanmıyorum bile o derece düzeldi. Umarım sana da faydası olur bir dene istersen.