canan2707 çok geçmiş olsun öncelikle 🥺
Kremi her emzirmeden sonra mutlaka kullanın yumuşatma olarak çok başarılı
Bebeklerin ilk başta ağızları çok küçük olduğu için memenin kahverengi kısmını komple alamıyor elinle sıkıştır ağzına sokabildigin kadar sok mutlaka yoksa sadece ucunu kaparsa çok acır fena yara olur
Zamanla geçiyor o acı kalmıyor 2 aylık bebeğim 1 aydır sürmüyorum mesela