Oğlum 2 yaşında yatağı benim odamdaydi orda beraber uyuyorduk ben eşimle bazada o yatağında ama sabaha karşı geliyordu yanıma bugün yatağını kendi odasına aldım artık oraya alışsın diye sabah zaten kalkıp gelecek odama eminim içim bi tuhaf iyi yapmismıym hala da emiyor ayırmayı düşünüyorum