Lansinoh ikili ile sagiyorjm 160 falan cikiyor su an bebebao ile sagiyorum elimle falan bastirirsam anca 60 cikiyor cekmiyo mu teknik servisi aradim parcalari duzgun oturdun sıkı ic camasiri kullanin falan dediler ama cok ovuluyo diyr aldim simdi kullanamiyorum var mi ayni sorunu yazayan