Yeğenimin kakasında kan oldu. Bildiğimiz kadarıyla bir şeye alerjisi vs yoktu ama bağırsak enfeksiyonu geçiriyor demiş doktor geçen gün. İlaç vs vermeden kendiliğinden geçer demiş. Sadece probiyotik kullanıyordu. Şimdi doktora gitmeliler mi pazartesi doktor randevuları var beklemeliler mi bilemedik. Başına böyle bir durum gelen ya da bilgisi olan var mı? 🥹