Kızlar😩 oğlumunn 2 gün birden bire kusmaya
Başlamasıyla acile gittik 5-6 defa kustu çünki onun öncesi öksürük vardı antibiyotik kullanıyorduk zaten ben balgamdam dolayı kusuyor zannettim baktım artınca acile gittik orda bulantı için serum takıldı o şekilde bizi eve yolladılar bişey demeden ancak oğlum kusmaya devam etti halsizlik başladı bende hemen çocuk doktorumuza götürdüm muayene etti kan tahlili ultrason röntgen vs derken influenza dedi🥺bizi hastaneye yatırdi 24 saat boyunga hastanede yattık halsizlik eklem ağrısı ve inatçı ateş var serumla beslediler antibiyotik tedavisi aldı bugün akşam üzeri hastaneden çıktık evde tedaviye devam klamer antibiyotik alerji şurup burun spreyi ventolin ve cortair hava ve enfluvir şurup verdi ancak oğlum hala çok halsiz ve ateşli ateş genelde yüzünde boynunda ve kafasında oluyor daha çok öksürük var ve karnı çok ağrıyor ishalde başladı sanırım bitik durumdayım oğlum gözümün önünde eridi sanki😭😭elimden hiçbir şey gelmiyor bu illet nasıl geçer ne zaman geçer lütfen başına gelen bı akıl versin bana gececekmi bu günler lütfen söyleyin ne zaman fayda eder bu enfluvr denen ilaç akıl verin bana lütfen lütfen 😭