Merhaba hanımlar ben kilo almak istiyorum fakat alamıyorum. 47 kilodayım ve git gide düşüyor. doktora da gittim değerlerim hepsi iyi kilo almak istediğimi söyledim doktor beni tersledi ama gerçekten bı 55/60 olsam iyi olur metabolizmam çok hızlı ne yapabilirim ne yiyebilirim yardımcı olursanız sevinirim