Tursununannesi arsentopik gebe olduğumu öğrenmeden bir gün önce işkembe içmiştim. Sorun olmadı şükür , bilinçli bir şekilde yemeyin yasak
Gizemeren57 arsentopik bize de yasaklamıştı doktor. Nedeni ise sakatatlar işkembe vs temizlenirken bazı yerler kimyasal kullanıyor o yüzden yasaklamıştı.
aven arsentopik çok aşermiştim yeni hamileydim işkembe yedim ciğer yedim kokoreç yedim ama bu aşerdiğim zamanlarda sadece birer kere yemiştim o kadar
arzutuana arsentopik ben doğuma gitmeden bir gün önce yedim sadece kokoreçç ve pişman oldum hahah 😂😂çünkü doktor su bile içme demişt kokoreç çok susattı 🥹
arzutuana Birde ciğer yedim hamileliğimin başında ve kızımın kafasında ciğer lekesi var bence ondan kaynaklı yiyilmeyeceğini bilmiyordum 😂😂😂😂