Öncelikle aylardır bebeğimin neye alerjisi olduğunu deneme yanılma yöntemi ile bulmaya çalıştık ama her defasında ilk 3 gün tepki vermeyip sonraki zamanlarda tepki verdi vücudu. Gittiğim her dr kan testi yapsakta çıkmaz dedi gönderdi ama ben bugğn gittiğim dr deri testi istediğimi söyledim sıcak bakmadı ancak ısrarım üzerine önce negatif pozitif durumuna bakalım dedi koluna 2 damla damlattı ve pozitif taraf kabarmaya başlayınca tamam test yapmaya uygun dedi
21 ürüne bakıldı alerjisi var mı yok mu diye koluna damla damlatıldı iğne ucu gibi birşey dokundurulup çekildi gayet acısız bir işlem yani sonra 20 dk bekledik ve nihayetinde bebeğimin sadece süt alerjisi çıktı o da ileri boyutta değil
her gittiğim dr hiç bir test yapmadan onu verme bunu verme sende şu diyeti yap deyip gönderdi aylarca hem bebeğim hemde kendim çok hırpalandım. Ayrıca süt alerjisi olan bebeklere keçi koyun sütü tavsiye eden dr lar da var mesela benim dr ama inek sütünün diğer hayvan sütleri ile çapraz reaksiyonu vardır bu nedenle kullanımları önerilmemeli
benim gibi belirsizlik yaşayan arkadaşlarım kesinlikle imkanınız varsa deri testi yaptırın