Merhaba anneler bebeğim 8 aylık ek gıdaya 6. Ayda başladım oncesinde hiç kabızlık sorunumuz yoktu ama şu son 2 3 haftadır. Günde bir kere yapıyor ama çok zor ve sert. Pek vermiyorum zaten hala tadımlık sabah belki yoğurt veya çeyrek yumurta olursa gün içinde çorba veya kayısı yulaf seklinde bazı günler hiç yemiyor sadece mama doktora gitsem mi bilemedim sorun olmaz inşallah