Kdz ay aynısı ,hiperlaktasyon vardı suurm fışkırıyordu resmen üstelik sürekli sağım yapıyordum üstünde katmer katmer yağlar vardı, anne sütüyle o kadar hızlı toparladı ki ne olduysa 2,5 aydan sonra oldu emmedi 5. Ayda biz de mecburen ekgidaya geçtik ,raporlu mama başladık ,zaten 3 persentilde doğmuş bir bebekti zorla iyi yapmıştım olan da gitti şimdi gıdım gıdım ilerliyoruz 🙄