_mom16 ben hamileyken öğrendim öncelikle nevsehirdeydik o sira tayinciyiz doğum için bursaya geldim suandada bursada oturuyorum ailemde burda unv de doğumu yaptım doğar dogmaz mudahele gerektiği için doğumu yaptım 5 saat sonra yanima geldi şükür bi sorunu yoktu bir yaşına kadar sürekli enfeksiyonlar hastane süreçleri hic bitmedi yogun bakımları aciller ameliyata kadar hastanede gecti senemiz desem yeridir ameliyati van egitim arastirmada olduk doktorumuz sansimizdi şafak alpat hoca vardi o yaptı sağolsun kontrole hangi doktora gitsek atlatabilcegi en az hasarla atlatmış ameliyatı dediler ameliyat 5 saate yakın sürdü çıktığında doktor çok kötü gorunuyodu zor geçmiş tabi kolay değil çıktıktan sonra hic gormedik oglumu 3 gun herseye hazırlıkli olun dediler kalp ameliyati sonuçta küçücük beden şükür gecirdik bi 12 gün filan tek basina yogun bakimda kaldi sonra beni çağırdılar 10 gune yakinda beraber yattik yogun bakimdan taburcu olduk oda pandemi yeni cikiyodu sıkıntı olmasin diye ameliyattan sonrası öncesinden daha kolaydi cabuk topladı vücudu ilac kullandik bi süre sonra ilacı bıraktık suandada kullanmiyoruz hicbisey senede bir kontrole gidiyoruz unv de bi hocaya şükür hiçbir sorunumuz yok şuan normal cocuklar gibi hastanaliyo iyileşiyo sosyal hayatindada bi aksaklik yok sadece lisansli spor yapamaz o kadar suandada 6 yaşına gircek çok şükür.darisi basiniza sizin cocugunuz kac yasinda veya kac aylik siz ne zaman ogrendiniz nerde oturuyosunuz?