Bebeğimin 2 gün önce ateşi vardı,gece başladı ertesi günü akşamı bitti.Diş olabileceğini tahmin ettik. Bugün de sesi kısıldı tamamen gitmedi ama sanki böyle boğazı acır gibi sesi değişti.Başka burun akıntısı,öksürük yok.Normalde çok agresif,kendini sıkıp çok ağlayan bebek. Neden olmuş olabilir,daha önce yaşayan anne var mı acaba?