pamukkuss aynı şeyi yaşadım biri kolikti biri de uyku sevmezdi kendime bir emzirme köşesi yaptım ben ya aynı anda emzirdim yada birine meme verirken diğerine aynı anda süt verdim sonra ikisini bir yastığa yüzüstü koyup sırta pat pat gaz cikardim aynı anda agladiklarinda sadece şuna odaklandım olabilir aglayabilirler su an sadece bir ihtiyaclari var ne olabilir aç, altı pis, gaz, ilgi istiyor, sıcak bunları değerlendirdim ve hemen harekete geçtim ağlamak doğal bir eylem öncelikle bunu kabullenin kötü bir şey değil biri ağlarken diğeriyle ilgileniyor olmanızda sizi kötü bir anne yapmaz seri olmaya aynı anda bir çok iş yapmaya alışacaksiniz bebelerim 14 aylık her şey çok yolunda her şey geçiyor her fırsatta da bebislerinizi sevin her şey geçici ♥️