ettyymom Selam kızlar bebeğim sürekli bağırıyor çığlık çığlığa ağlıyor hiç susmuyor doktora bile sordum sesini tanıyor falan dedi yani böyle ses tanıma mı olur 2 haftadırda salgına yakalandı daha çok bağırıyor diş mi acaba böyle olan var mı
NewMomm1 ettyymom bir anne olarak ikisini ayırt edebilirsiniz. Bebeğinizi tanıyorsunuz ve canı acıdığı için mi bağırıyor yoksa sesini mi tanıyor anlarsınız. Huzursuz görünüyorsa başka bir doktorla daha görüşün. Bağırdığı zamanların videosunu çekin mümkünse.
bayamsare ettyymom gaz ve kaka sorununuz var mı rsv ye mi yakalandı tedavisi sürüyor mu Son olarak diş kaşıyıcı falan verdiğinizde tatmin oluyor mı
lidokain ettyymom ya sesini tanıyor ya bir huzursuzluğu var. Bebeğini en iyi bilen sensin ne diyelim bizim gözetimimz altında değil.
ettyymom O kadar bağırıyor ki ayakta gezerken sürekli yani hep huzursuz güleceği zaman da gülerek bağırıyor
ettyymom NewMomm1 iyiki söyledin ya anne olduğumu ben bilmiyordum ne saçma bi yorum gülerken de bağırıyor demişim yaa hep bağırıyor doktorda baktı gülerkende bağırdığına göre sence ne olabilir hadi sen bul annesin ya
hilaliko ettyymom çok tuhafsınız kötü birşey dememiş doktora itibar etmiyorsanız başka birşey olduğunu düşünüyorsanız(annesi olduğunuz ,için tanıdığınız için) başka doktora gösterin demiş hemen terslemişsiniz çok ayıp
NewMomm1 ettyymom alttaki hanımefendi size gerekli cevabı vermiş ama yine de bir anne olarak yanlış anlamanıza içim razı olmadı. Size tam tersi iyi bir şey söyledim annesi sizsiniz bir sorun olduğunu en iyi siz anlarsınız doktor yok demesine rağmen bir sorun hissediyorsanız başka bir doktora görünün demek istedim.
ettyymom bayamsare gaz kaka sıkıntısı yok çok şükür 4. ayda bağırmaya başladı sesini tanıyordur dedik doktorda öyle dedi ama hala devam ediyor salgınla iyice arttı kulağına falan baktı doktor burnunu da sürekli açıyorum yani keyifliykende bağırıyor ama yinede bağırması çok fazla gibi salgından dolayı zaten sürekli hastanedeyiz antibiyotik v.s de kullanıyoruz
ettyymom bayamsare Diş kaşıyıcı değilde daha çok elbisesinin kollarını ısırıyor salyası falanda hep var
bayamsare ettyymom şöyle gaz kaka sorunu yoksa bence hastalık dolayısıyla ağlarken huzursuzken o yüzden kontrol edemiyor diğer türlü baktığımızda 5. Ay bize karmaşık ilişkilerle gelir yani daha çok hakimiyet daha çok muhakeme ve en önemlisi daha çok ilgi çekmeye çalışma olur çünki artık bağırdığında baktığınızın verdiğiniz tepkilerin oda farkında gelişimsel olarak güzel bir şey içiniz rahat olsun 🙏🏽
ettyymom gurbetteanne10 sen niye yorum yaptın ki şimdi faydan mı oldu aynı şeyleri yaşayanlar yazıyor zaten çok komiksin ya top oynuyor seninki galiba
imaslpr ettyymom benim kızımda öyleydi Allahım neydi o öyle herşeye bağırır ve ağlardı. Ne zaman geçti hatırlamıyorum ama geçti muhtemelen 1 yaş sonrasıydı geçtiğinde
ettyymom imaslpr Diş olabilir mi acaba canım yani bi şey bulamıyoruz damaklarına masajda yapıyorum doktorda baktı hazırlık yapıyordur belki dişe dedi
ettyymom bayamsare Anladım canım teşekkür ederim bizde çaresiz kaldık sürekli neresi ağrıyor diyoruz acaba o bağırınca bizde kötü oluyoruz gülerkende çığlık çığlığa ağlarken de her türlü ama fazla çığlık çığlığa o yüzden sorguluyoruz
gurbetteanne10 ettyymom iyi yorum yapanada kötü cevap vermişsin en azından ben anladığın dilden yazdım
imaslpr ettyymom huy bence canım dişle alakası yok şuan 3 yaşında ama hala sesi yüksek bi çocuk mesela 🫤
bayamsare ettyymom rica ederim minişimiz biraz sesli bir bebek olacak sanırım annesi şimdiden sizi alıştırıyor 🌸🙏🏽
tgccgrr Ay benimki de öyle kafam kalmıyo kolu komşu ne diyodur bilmiyorum dışarıda insanlara falan da bağırmaya başladı herkes dönüp bize bakıyor çok komiğime gidiyo da gece uyanınca da bağırıyor 🥲
ettyymom tgccgrr Benim komşularım söylüyor zaten artık utanıyorum çok sesi geliyor falan diyorlar ama her bebek aynı olmuyor ne yapalım 🤗