Hanımlar kendi saçım siyah daha önce kızıl yaptım aktı sonra açıcı vurup tarçın bakırı yaptım şimdi aktı dibi siyah geldi saçım uçları da bakır açıcı vuralı 10 ay oldu şimdi tekrar kızıl yapmak istiyorum bu saça direk kızıl vursam tutar mı yada açmam mı lazım?