Evaninanasi Miran1306 geniz akıntısı varsa olabilir tabi ama influenza zaten çok ağrılı bir hastalık. Bem tüm kaslarım kemiklerim çok ağrıyordu. Çok geçmiş olsun inşallah geçer bir an önce 🙏
Mnli Miran1306 dün akşam da yazmıştım size emzirirken de kullanılıyor siz başka dra daha görüşün ciğere inmiş olabilir evet zaten çok zor atlatılıyor
balkizlar Miran1306 ben ilacı kullandım emziriyorum.. günde 2 normalde ben 1 kullandım.. doktora gidin benim de öyleydi ama şükğr inmedi ciğere.. antibiyotik de kullandım ben ama baya kötüydüm.. çok geçmiş olsun