arasmm iyi aksamlar bileniniz varmı merak ettgm icn sormak istedim 11 aylk bebegim var genetik rahatszılıgı cıktı ise baslıcam ama istifa etsem cocugama bakcak kimse olmadıgu icin tazminat hakkı dogarmı
sarapchanel arasmm istifa ettiğiniz sürece tazminat hakkınız olmaz yalnızca evlilikte ilk 1 yıl istifa etmede geçerli
arasmm sarapchanel onu biliyorum ama saglık sorunu istifa da haklı sebep oluyor ya cocuk icinde gecerlimi