filizmom bende bes hesabı açtım oraya biriktiriyorum asla kendime almam hiçbir şey yarın öbür gün birşey olur bilezikler de gider diye. 10 sene parayı cekmek yasak bu hesapta benim için daha iyi oldu, kızıma toplandı sonuçta orda biriksin okula giderken büyük ihtimalle ordan kullanırım diye düşünüyorum