Yenidoğan 20 günlük bebeğimden alınan sürüntü örneğinde Rsv virüsü pozitif çıktı. Yatış yapıldı 3 gündür yenidoğan yoğun bakımda yatıyor. Salı ve perşembe günleri görüş günü bilgi veriliyor sadece şuan bir bilgi veren yok. Aynı hastalığı yaşayan var mı ? Nasıl bir yol izleniyor, tedavi süreci ne kadar sürüyor ?