Yaaa şu an kendimi o kadar kötü hissediyorum ki bazen ben de geceleri yatarak emziriyorum çünkü çocuğum direkt destekli uyuyor asla meme dışında uyutamıyorum başka bir çözüm yolu bulmam lazım. Vefat eden bebek için çok üzüldüm rabbimm ailesine sabır versin inşallah 🥹🥹