teachermom5 Uni baby kullanıyoruz cildi hafif atopik dedi doktor ama şunu kullan bunu kullanma demedi çamaşır deterjannın önemi var mı bu konuda
mompapatya teachermom5 şampuan vs doktor mustela verdi nemlendirici falan . Ve mustelanın atopia serisini yazdı . Ama çamaşırlarına siveno kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadık çok şükür bunlar faydalı oldu
babyilkay Benim oğlumda öyle 5 aylığız bende uni baby kullanıyordum onu bırak dedi mustela al onu kullan dedi bende mustelaya geçtim şampuan olarak deterjan olarakta marketlerde satılan rendelenmiş sabunu aldım onu kullanıyorum
babyilkay Layddiana bana kalırsa yapmayın çünkü ben denedim göz kısmında kaldı yani çok erimiyor sabun kalıyor öyle
havvvaa teachermom5 benim bebeğiminde egzamasi var sampuan olarak agartanin sampuanaini aldım deterjan olacakta sampuan vs siveno temiz içerikli kullanırsanız daha iyi incia da çok iyi