sevgiseli2021 bu yazıyı görene kadar sadece benim çocuğum böyle heralde diye düşünüyordum 3,5 yaşına girecek aşırı çekingen utangaç özgüvensiz korkak sosyal iletişimi çok az akranı da çok yok dediginşz gibi parkta yanında bi çocuk olsa anında durur bizsiz oyun alanında durmaz kaydıraktan kayarken bir sene önce kafasını çarptı hala kayamıyor çok zorluyor bu durum bizi. Bizde bide konuşma geriliği var ondan da olabilir dedik hatta o kadar çekingen korkak ki sosyal iletişimi yüzünden psikiyatriye gittik test falan istediler onları yaptıracaz sonra oyun terapisine gidicez. Ama bugün şöyle bişey oldu parka götürdük kaydırakta kayamadı yine eşimle sen yaparsın çok cesursun dedik bi anda kaydı sonra inmek istemedi devamında avm de ki oyun alanına götürdük yine babasıyla girdi ama biraz alışınca babasına sen git falan demiş kayarken yarın da bakalım götürecem sürekli motive edicem aslında çok mutlu oluyor kendi bişeyleri başarınca ama yapamıyor korkuyor