ikizannesi35 İkizlerimin rutin tahlilleri için götürdüm kendim yaptırmak istedim. Birinin ck değeri 251 çıktı araştırdıklarım karşısında kafayı yemek üzereyim 12 gün önce aşı olmuşlardı 18 aylıklar alt ast değerleri normal ama ck biraz yüksek çıkmış dmd kas hastalığı olanlar varmı bir şeyleri okudukça ağlıyorum kendime gelemedim sonuçları pazartesi götürüp gösterecez ama saatler geçmiyor
zynprvlfsn ikizannesi35 ya onu bende araştırdım ama o diğer 1000 üzerindeyse kas hastalığı diyordu. Bebeğinizin başını dik tutmasındv falan sorun oldu mu, benim bebeğim de de 252 çıktı, yarın doktora soracağım.
zynprvlfsn ikizannesi35 aşı dan da yüksek çıkıyormuş, ben o gün rota yaptırmıştım. Üzülmeyin, gönlünüzü ferah tutun.
ikikedibirbebek ikizannesi35 bizimde 190 çıktı doktor nörolojiye yönlendirdi fakat gittim düşük bi değer aşı ve hastalık geçirdiği bi dönemde kan verdiyseniz yüksek çıkması olağan bi durum 1000 üzeri tehlike olarak görüyoruz dedi o yüzden iyileşince kan vermeye gidicez kas hastalığıyla ilgili bi durum Sma ve dmd ama Sma ilk doğduğunda topuk kanından bakıldı temiz çıktı sonucu ast yüksekliği için gidiyorduk aslında
nidan34 ikizannesi35 selam dmd için bu değerin inanılmaz düzeyde yüksek olması gerekir aşı oldu demişsiniz biraz daha zaman geçsin tekrar kan verin çok geçmiş olsun
ikizannesi35 zynprvlfsn hayır 13 aylıkken yürümeye başladılar 34 haftalık doğum yapmıştım tam tersi her şeyi çabuk kavrayan en hareketli olan bebeğimin yüksek çıktı ikizine göre yanlış hesaplamışım 1 hafta önce aşı oldular
nidan34 zynprvlfsn merhaba aşırı yüksek değil endişe etmeyin biraz zaman geçince kan verirsiniz yine geçmiş olsun
zynprvlfsn ikizannesi35 aşıdan da yükselirmiş, bebek en ufak bir yere çarpsa ondan bile yükselirmiş, stres yapmayın. Benim bebeğim 7 aylık, dönmüyor tam ama desteksiz oturuyor. Ben yarın gideceğim doktora, soracağım bir.
ikizannesi35 zynprvlfsn sorduktan sonra bana da yazar mısınız pazartesi gidecez biz o kadar psikolojim bozuldu ki küvöz sürecimiz olduğu için çok fazla takıntılıyım
zynprvlfsn ikizannesi35 o değerler referans değerleri içinde, onlarda problem yok ama dediğim gibi ben o tahlili yaptırdığım gün bebeğim rota aşısı olmuştu, stres yapmayın, ben yarın özele gideceğim. Soracağım. Sizin alt, ast normal mi?
ikizannesi35 zynprvlfsn evet bizim alt ast değerleri normal bir bebeğimin ck 189 referans aralığı içinde diğerininse 251 o biraz korkuttu
ikizannesi35 ikikedibirbebek nöroloji hemen sonuç verdimi peki benimde korkum yönlendiripte bekletilmek siz kaç aylıkken neden baktırmıştınız?
ikizannesi35 ikikedibirbebek sma bizede topuk kanından bakıldı evet onlar temiz kas hastalığı öyküsü de ailede yok
ikizannesi35 ikikedibirbebek sizi ast yüksek diyemi yönlendirdi peki tek başına ck yüksekliği bir anlam ifade etmez diyenlerde çok olmış
ikikedibirbebek ikizannesi35 bizden kan almadı gittiğimizde ve ayın 13 de 1 yaş aşısı olmuştu ve hastaydı iyileşti artık fakat randevu bulamadığım için gidemiyorum doktora şöyle başladı 9 ay rutin kontrolünde gittik ast yüksek diye gastroenteroloji ye gönderdiler orda da kan alındı hastaydı doktor uyarmadı bizi tekrar bi kan verdik yine yüksek çıktı 2 ay sonra tekrar gel dedi gittiğimde doktor hiç kan almadan ck yüksek nörolojiye gitmesi lazım dedi bende biraz tartıştım niye bunu 2 ay önce geldiğimizde söylemedin her şey normal demiştin şimdi mi aklına geldi falan dedim neyse biz başka ile gitmiştik orada götürdüm doktorda aşı olduysa ve hastayken bakılmaz kanına dedi kan alırken elini sıktıkları için ast o yüzden de yüksek çıkmış olabilir dedi şimdi yine başka ile götüreceğim bakalım benimde ast değerim hep yüksek genetik olabilir mi bilmiyorum da
ikizannesi35 ikikedibirbebek inşallah kötü bir şey yoktur ama eğer ck çok yüksek olsa sizi anında yönlendirir diye düşünüyorum çocuklar hiç hasta olmasın ufacık bir şüphe bile yiyip bitiriyor
ikizannesi35 nidan34 çok teşekkür ederim inanın ben kendim sağlıkçıyım ama beynim durdu çevremde arkadaşlarımda gördüm bu hastalığı etkilendim sanırım hiç bir sıkıntılarıda yok inşallah dediğiniz gibi olur pazartesi direkt gidicez sonuçları göstermeye ama 1 2 aya yine kontrol amaçlı yapayım kan tahlili
mobesebesir ikizannesi35 korkmayın değeriniz çok yüksek değil. Biz de 3 yıldır nöroloji takipliyiz ck yuksekliginden dolayı. Kas hastalığı özellikle de dmd gibi Bi agir bi hastalığın olması için bu değerlerin en az 5 binler de olması gerek. Aşı olmuşsunuz oda yükseltmiş olabilir. Kullanılan bi ilaç düşmeleri kolunu bacağını bi yere çarpmalari herhangi bi enfeksiyon geçirme durumu hatta kan alırken kendini sıkması bile bu değeri etkiler.
ikizannesi35 mobesebesir sizin ck değeriniz kaç acaba kan alırken hemşire baya bir baktı kastı çocuk kendini ve kan almadan önce de hastanede bi yarım saat koşuşturdular korkum doktrun nörolojiye yönlendirmesi olacak sanırım çok takıntılıyım çocuklar konusunda