Geceleri bebeğinizi hangi uyku tulumlarıyla yatırıyorsunuz hangi markadan aldınız? Bende 1 tog kelebek kundak vardı üstüne de ince battaniye seriyordum oda 23,5 derece oluyor. 40 günlük oldu ama artık sığmıyor onlara rahatsız oluyor kollu bacaklı tuluma geçeceğim ne tavsiye edersiniz. Hepsi elyaf dolgulu genelde