Hanımlar oğlum 4 ay 10 günlük yaklaşık 2 3 haftadır çişli bez sayısı az kilo alımı iyi ama çok da değil. Günde 3 4 kere bes değiştiriyorum ama dolu dolu olmuyor beslenmesi mi az su mu vermem gerek ne yapmalıyım mama da mı vereyim ama aç olsa ağlamaz mı bilmiyorum bir süredir de emerken tutup bırakıp etrafa bakıp tekrar tutuyor kendini attırıyor tekrar tutuyor meme reddi gibi bi olay yaşıyoruz sanırsam ne yapacağım