Melihaslan5144 Kızlar 3 aylık bebeğim 3 gün önce sünnet oldu aünnet olduktan sonra ilk gün bir şey anlamadık ama üçüncü bugün ve çok mızmız sürekli bas bas canı acıyor sanırım bağırıyor çok kötü gözleeri kızardı artık si nasıl atlattınız bu süreci
Mrt06 Melihaslan5144 acıyordur yazık yine doktorunuza sorun normal mi diye ama bizde sünnet yaptırmadık sadece muayenesine gittik çocuk 4 gün yanıyor diye ağladı
Melihaslan5144 menesahasan kaç dikiş atıldı bilmiyorum ama gazı bitmişti yine başladı sanki mamayı falanda reddediyor
binooo Ben 10 gün karton bardak kesip koydum pipisi beze her değdiğinde acıyo galiba karton bardaktan sonra daha da ağlamadı
menesahasan Melihaslan5144 oğlum 2 bsrsvr bunun degersizlikle bi alakası yok siz fazla abartıyorsunuz ayrıca kendim için demedim genel konuştum bence sana sürpriz yapmasa sen boşanackmışsın gibi duruyo
evremo Karton bardak koymuyorsanız koyun mutlaka. Beze değince ağrıyordur. Yine de doktora götürün sorun bu kadar olmaması gerek belki dikişlerde sıkıntı olmuştur.