Kızlar bez sayımızda azalma vardı ama şu birkaç gündür günde iki bezi anca dolduruyor 3500 doğdu bir ay öncesinde 6400dü şimdi 6700olmuş idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendim ama oda normal çıkmış gibi yine de atacağım bir bakar mısınız şuan 3ay 20günlük lütfen yardımcı olur musunuz biberonda almıyor ne yapmam gerek bilmiyorum sütümde geliyor ama yetersiz mi bilmiyorum
Aşırı huzursuz da değil yani illaki ağlaması flan oluyor ama aç olsa hiç durmaz herhalde
Karnında guruldamq oluyor arada