feyzanuur yani o zman uzmanlar cikip desin ki cogunlul boyle sikinti cekiyor bebeklere 6. Ayda gidaya degil disleri ciktiktan sonra gidaya baslansin nnasilsa en azindan 2 yil formul mama da sutte mecbur vericeksin diyorlar bizim de onlqrin da isine gelecek bir formul ama sonra yutkunma sorunlarina nasil bir care bulunur bilemiyorum en azindan su icmeyi ogretirsek pipetle sonra gida icin zorlanmazlqr diye dusunuyorum ayy kafamda oyle sacma dusunceler var ki yani cozum bulamyinca insan caresizlikten herseyi dusunyor boyle