Kitsu benim ebemin kursta soyledigi sozleri aynen kopyaliyorum, cok gecmis olsun
Lanolin krem alin.
Bu biraz mor renkte bir krem. Ve valizinize streç film de getirmeniz gerekecek. Yani, yiyecekleri sararken kullandığımız o şeffaf film. Ve her emzirme sonrasında, lanolini memelere iyice süreceksiniz. Üzerine streç filmle sarıp, bir sonraki emzirmeye kadar bekleyeceksiniz. Bir sonraki emzirmede, streç filmi çıkarıyoruz, bebeği emziriyoruz ve tekniği değiştiriyoruz. Bunu her iki emzirme seansında bir kez yapıyorsunuz. Bir kez sadece streç film koyuyorsunuz, başka bir şey sürmüyorsunuz. Sütü sağmak için sıkarak, masaj yaparak memenizi uyandırıyorsunuz. Ve işte bu süt, iyileştiren etkisiyle çalışacak. Sütünüz, güçlü bir iyileştiricidir. Antikorlarla, bir sürü şeyle, vitaminlerle doludur ve cildi yeniden yapılandırır. Tamam mı? Yani, bunu birer birer yapıyorsunuz. Bir seferinde lanolin, diğer seferinde ise kendi sütünüz. Tamam mı?
Hep streç film içinde tutuyorsunuz. Bazen size, “Hayır, bırakın, memeleri hava almasına izin verin, kurusun, iyileşsin” denebilir. Ama siz, iyileşirken kabuklar oluşacak. Bebek gelecek, kabukları tümüyle çıkaracak ve baştan başlayacağız. Oysa, streç filmle nemli bir ortamda iyileşmek çok daha etkili bir iyileştiricidir. Çok iyi çalışır. Tamam mı? Bu da önemli. Hava ile kurumasına gerek yok. Nemli tutuyoruz. Tamam mı?