Sadece mamayla beslenen 10 buçuk ayşık oğlum var bi ara sadece elle tavuk balık köfte gibi şeyler yedi iki üç lokma kadar ama bu aralar bir lokma ağzına sokamıyorum hiç yemiyo diye stres yapıyordum ama yemeyi tamamen kesti sadece mama yiyo geceleri ya 60 ml içiyo yada hiç içmiyo gün içinde de üç defa mama yiyo gece üçe kadar ben nasıl alıştırıcam bu çocuğu yemeye blw de denedim asla ağzına götürmüyo ben gösteriyorum yiyerek ve onun elini de ağzına götürerek hiç bi şeklde yemiyo elini ağzına götüremiyorum bile bana karşı çıkıyo 😓😓