Benim kızım 3 aylık. Gündüzleri iki posta uyuyor bazen 2 saat bazen 3. Genelde 3 saati geçirmemeye çalışıyorum uyansın diye ses yapıyorum. Akşamları 7-8 gibi gece uykusuna geçirmeye çalışıyorum. Fakat asla bir düzeni yok. Şu an saat 2 bugün 8 de yatıp 11 buçukta bi uyandı uyanış o uyanış hala çabalıyoruz. Sürekli bi panik heyecanlı halde neyi var ne istiyo onu da anlamıyorum. Üç gündür çok huysuz. Bir tek benimki mi böyle anlamadım