Arkadaslar merhaba,
Oglum 1 yasina girmek uzere. Bir oyun grubu var goturmek istedigim ama 12-24 ay arasi bebeklerin ayni grupta oldugu bir zaman. Ama benim gorusum 1 yasindaki bir bebekle 2 yasindaki bir bebegin gelisimsel olarak cok farkli olacagi yonunde ve ayni grupta olmalarindan verim alamayacaklar diye dusunuyorum. Sizin gorusunuz nedir? Cevaplar icin simdiden tesekkurler