teachermom5 sabah saat 8.15 ve akşam 17.30 civarı kesin veriyorum. Bizimle yiyecek şekilde. Öğlen de 13 gibi . Benim toplam vendiğim 1 çay bardağı olmaz yani. Doyumluk yemiyor, bende Zorlamıyorum. Instagram da bakıyorum benim bebeğimle aynı ama pankek vs pişiriyorlar ama ben o şekilde ilerlemiyırum.