busra2332 Kızlar dikey süpürge önerisi istiyoruummmm. Kullanıp memnun olan veya kullanıp asla alma diyen herkesi bekliyorum önerilereeee
bekt55_ Dolores ben dün Arçelik son model aldım 3 bir arada yüzey temizliyor yıkanıyor bugün denedim şuan çok memnunum
sackgirl Dyson v15 gayet memnunum yenilerde tuşa bir kere basmak yeterliymiş sanırım. Daha yeni modeller daha da iyidir
kedi0101 busra2332 Philips alablirsin benim de bütçem azdı ben de Dyson istiyordum 7.000 bine almısıtım
balkizlar busra2332 bosch kullanıyorum memnunum..tavsiye ederim hem çekim gücü iyi hem de bataryasını dışardan alabiliyorsunuz matkapların şarjıyla uyumlu.. diğer markalarda servisten almak zorundasınız kaç tl derlerse
acimavi busra2332 philip speedpro kullanıyorum. Orta segment fiyatta olanı aldım yaz sonu. Pahalı olandan farkı kutudaki başlık çeşidi. Çok memnunum, çekişi de gayet iyi. Büyük makinem bozuk, dikeyle genel temizliğimi yapıyorum memnuniyetle
niketlug Kesinlikle bosch 712 xl kullanıyorum çift bataryası olması çok avantajlı şarj bitince diğer batarya ile devam ediyorum çekim gücü çok iyi
aylss busra2332 philips xc 7043 kullanıyorum. O kadar iyi ki anlatamam nazar değecek bozulacak diye kimseye söylemiyorum elim ayağım oldu 😂😂 Küçük bebeğim var başka süpürge kullanamıyorum asla
blogokur_ aylss parçalarının hassas ve çabuk kırıldığını duydum doğru mu ? Ne kadar süredir kullanıyorsunuz