incer meme reddini az çok her anne yaşıyor bence. Bizde de olmuştu ama bebeğimin kilo alımı iyi olduğunu için mama başlamamıştık. Bize az emiyor gibi geliyor ama bebekler aslında doyuyor. Meme reddinin sebebini bulmaya çalışın. Çok sık beslemeyin bırakın acıksın ve açıklığında önce emzirmeye çalışın her seferinde. Ben böyle aşmıştım şuan 1 yaşında emiyor. Umarım çözersiniz, çözemezseniz emzirme danışmanına başvurun imkanınız varsa