1demettt Hipp combiotic kullanıyorduk bebeğim 40 günlük şuan baştan beri bi gaz problemi var dün mamayı değiştirmeye karar verdim belki mamadan oluyordur diye aptamil prosyneo aldım bugün başlayacağım sizde neler yaşandı gaz yaptı mı memnun musunuz?
tazecikanne45 1demettt aptal prosyneo gerçekten güzel bir mama. İçinde palm yağı olmayan nadir mamalardan. Üstelik mamayı yapınca bile anlıyorsunuz kaliteyi. Hiç bi pütürlük topaklanma falan olmuyor şeffaf bi mama anne sütü gibi. İnşallah size de yarar
elifgibii 1demettt aptamil prosyneo kokulu gaz ve kaka ve yeşil kakaya sebep oldu bizde inanılmaz bir kokuydu normal aptamil kullandık çok da memnunuz 6 aylık oldu oğlum
1demettt tazecikanne45 evet canım gercekten mamayi yaparken o farki bende gordum kokusu olsun kivami olsun hosuma gitti insAllah gaz sorunumuza da cozumu olur cocuk mafoldu sancidan ya
1demettt elifgibii normalde hipp kullaniyordum onda da gazi veya kakasi ikiside kokuyordu bunda henuz bakamadim mamayi verince bakacağım o hususa. yesil olmasi icinde demir ve probiyotik olusundanmis