Hayırlı günler kızlar 💜
Kızlar geçen paylastim bebeğim 28 günlükken hastaneye yatırıldı balgam olduğu için ciğerine de inmiş dediler bugün enfeksiyon ama çok kötü değilmiş hamd olsun. Şimdi sorum şu bugun 30 günlük oldu bebeğim ben 2 gündür e saate bir gidip emziriyordum dün geceki hemşire 2 buçuk saatte gel emzir demişti kızımı en son 12 buçukta emzirdim 3 de tekrar gittim uyuyordu uyanmadı emmesi hemsirede 3 buçuk 4 saat de bir emer artık 1 aylık oldu biz ararız aramasak gel dedi şimdi 4 saat oldu gittim bebeğim uyuyordu bana sen git uyanınca arayalım dediler normal mi bu 1 aylık bebek en fazla kaç saat uyur ki?
Birisi öyle diyor diğer hemşire sık emzir çabuk iyileşir diyor anlamadım bende.