Merhaba 6 ay 12 günlük oğlum var doktor tavsiyesi ile 4 bucuk aylıkken ek gıdaya başladık 5 buçuk aylıkken enfeksiyon sacral bölgede açık yara sebebi ile bir ay hastanede yattık zaten beslenmeyi belirli bir süre reddetti hastanede mamayı bile kabul etmedi sonra mamayı kabul etmeye başladı ama hastane ortamında ek gıdaya devam edemedik üç gün oluyor taburcu olalı şimdi bir düzen oluşturmam gerekiyor ama nasıl yapacağım bilmiyorum lütfen tavsiyelerinizi yazar mısınız kaç öğün ek gıda vermem gerekiyor mesela ek gıda verince o bir öğün yerine geçiyor mu mama vermesem olur mu ek gıda yediği öğünde mesela? Ve yoğurt alerjisi şüphemiz var haftaya alerji testi olacak bu süreçte nasıl tarifler yapabilirim kahvaltıda neler verebilirim lütfen biraz bilgilendirir misiniz tecrübeli anneler