ikraraf kuzenim 2 aylıkken kucağımda nöbet geçirdi inanılmaz kötü bir andı araştırmalar tahliller vs derken epilepsi tanısı aldı. Sabah akşam bi ilaç kullanıyordu,sonrasıdan 2 yaşında ilaç 1e düştü sonra yarıma derken şimdi ilacı bıraktı gayet sağlıklı çok şükür. Şuan 2.sınıfa gidiyor. Doktor ilacın sakinleştirici etkisi var demişti tek kötü yani biraz sinir kaldı ama olsun çok şükür nöbet geçirmiyor