denizalismom
Bizimde var Fiat egea camdan elimi çıkarsam dokuncam tam camimin önüne yaptılar garajını üst katta bulunan şahsiyetler kp beyefendisi kendi kullanamıyor eşimle ortak almış ne hikmet ise üstünde bir TL si bile olmayan oglusu kaynım kullanıyor öylece bakıyoruz 🤣🙈
Not eşimin üzerine