Meri-Mel honda civic 94model😅 lpg li, her gün okul-iş kullanımda max 1 hafta gidiyor yakıt, 500-600 lira civarına doluyor. Gaz önceden çok ucuzdu artık o bile pahalı sanki😅 25 yaş üstü araçlarda ötv indirim kanunu çıkarsa niyetimiz nissan qashqai almak, hayırlısı inşallah🫠