papatyagibi Meri-Mel Evet gercekten iyi araba Ama bende memnunum kendi arabamdan On yıldır bende bir elin parmagını gecmez sanayiye gitmesi 🧿
keremsmom78 Meri-Mel 2019 opel astra j kasa sport elegance 1.4 turbo model otomatik vites sedan var bizde. Memnunuz bakımlarını düzenli yaptırırız sıkıntı yaşamadık hiç. Çok şükür sanayi yüzü görmedik. Bagajı da bize yetiyor bebek arabası travel olduğu için zorluyor bizi bi tık ama onu da ön koltuğa koyunca 2 büyük valiz rahat sığar diye düşünüyorum. Benzin/lpg bizimki çok da yakmıyor. Benzinde çok yakıyor. Ben bir senedir aktif kullanıyorum. İşe dönünce el koydum eşim baba yadigarı torosu getirdi ona biniyor 😂 biz de 2. Araba almayı düşünüyoruz
Meri-Mel keremsmom78 Bizim de bebek arabası travel olunca biraz zor oluyor iki valiz bizimde ancak olur , Rabbim sağlıklı günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah 😌❤️
babymamma Meri-Mel renault grubunu çok severek uzun süre hiç sıkıntı yaşamadan çoğu aracını kullandım çok açık bi araba en ufak arızasını bi kadın gözüyle dahi anlayabilirsiniz değiştirecek olanlara talisman ve fluence kesinlikle tavsiye ederim
Meri-Mel Dedektifgadget Ben de küçük araçları seviyorum ama annemler falan uzun yola gidince biraz zorluk oluyor bebek arabası ile yine de bizim ya çok şükür ♥️🥰🙈
Meri-Mel Dedektifgadget Oto tamircisi mi ayy işimiz düşerse soralım beybi ,ne kadar güzel usta olmak Zor iş nasıl stresli bir insan mı genelde öyle oluyorlar da
sarapchanel Meri-Mel kaba bi araç orası doğru ama yakıt olarak haftanın en az üç günü kullanıyorum zorlamıyor yani, yine de daha konforlu araçlar var şimdi fiyat aralığına ğöre yorum yapmak daha mantıklı ama polo bayon bunlar da yakıtta iyi ve daha küçük
goldengate Meri-Mel esim isinden dolayi cok sık araba alip satiyor suan audi a3 var. Benim tavsiye edebileceğim ve bir gun sahip olmak istedigim arac volvo xc90 hem aile icin genis hemde volvo saglamligi
Meri-Mel goldengate Volvo deyince esim iki bilezik daha verirsen Volvo alalım demişti tabi o zaman Volvo ne araçlar hakkında fikrim yoktu keşke dediğim bir şeydir bu durum 🙈🥲
Dedektifgadget goldengate hayır test sürüşlerinde falan denk gelirse veya gördüm diyelim 😅 müşteri arabası kullanmak yasak test sürüşü için bir kaç gün bekliyor
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala goldengate Tamiri yapıldıktan sonra araçlar 1,2gün dükkanda kalır ve ustalar kullanır, ondan bahsetmiştir. . Arabayı sahibine teslim etmeden önce, kontrol etme amaçlı kısa ve uzun yol yapmaları gerekir
Elvinemine Meri-Mel ay inşallah sizinde olur canim .ben yalnis anlamisim .🥰☺️ Bizim iki araba var biri mersedes biride 06..amma arabasiz olmak iyi be 😂🤣dolmusa biniyorsun tüm haberelr orda teyzeler herseyi konusuyor .amam arabayla gidince yollara baka baka gidiyirsun hic meraki yok😅🫣
NariNariKiminYari Meri-Mel marka model konuşmak ne kadar doğru bilmiyorum. Elektrikli araç kullanıyorum yakıt olarak inanılmaz ucuza geliyor. Genel olarak memnunum arabamdan fazlasıyla konforlu 💘
Meri-Mel NariNariKiminYari Ya neden zararı olsun canım imkani olan olmayan için aslinds fikir de oluyor burada çok arkadaş araç üzerinden dolandırildigini yazıyor her zaman saçma sapan postlar oliyor biz düşünüyoruz mesela hep eşim araştırma yapıyor ben de bak fikir olarak böyle yazan oldu diyorum mesela o da ona göre de bakıyor amacom kesinlikle farklı bişi değil artık burada eskidik kim neden post açıyor anlıyoruz ❤️🥰
NariNariKiminYari Dedektifgadget eski arabamı tamire vermiştik ben taksi beklerken önümden benim arabamla tamirci abiyle karısı çoluğu çocuğu geçti. O günden sonra yetkili servis dışında bir yere götürmedim 🙃
Dedektifgadget @“Hoptirililaylalaylaylilaylom”#p34532444 teşekkür ederim aciklamaniz için zaten müşteriye test sürüşü yapılacak diye söylenir izinsiz asla kullanmayiz🥰