Bebegım 43 günlük 15. Günden berı hep burnu tıkalı, doktora gittik baştan asagı kontrol ettı 3. Aya kadar normal 3-6 ay arası kendlıgınden geçecek dedı. Her beslenme öncesi serum fızyolojık ve aspiratör ile temızlıyorum, günde 4 kere sterimar kullanıyorum. kısa süre sonra koca adam gıbı burnundan ses gelıyor rahatsız oluyorum, ev 23-24 derece dogalgaz bı tek mutfakta yanıyor. Hava nemlendırıcı kullanıyorum nem oranı 45-50 arası daha da artmıyor anlamadım gıttı. Bebegımı gectım kendı burnumda doğumdan berı aynı artık kuruluktan yara olup kabuk baglayıp kanıyor, yaşayan anneler varmı endıse edıyorum burnundan ses gelınce sabahı sabah ediyorum başında beklemekten.