imaddesi aydint 4 aylık. 5ten gün alıyor. Biten ay söylenir. O yüzden 4 aylık. 5 gün sonra 4buçuk aylık denebilir
cennetkusum16 aydint aşının ne zaman yapıldığının önemi yok 4 ncü ayın başında da yapabilir ortasındada sonundada. Doğar doğmaz 1 aylık olmuyor bebekler.. 4+0 ile 5+0 kadar olan süreçte 4 aylık sayılır 4 aylık gelişim takip edilir..
ekimkizi_ aydint henüz beş aylik olmamiş sonuçta 4e de 5e de bakardim doktorlar nasil yapiyo bilmiyorum
ipeksiiimom aydint doldurduğu ayi söylenir yani su an 4 aylık 5 gün sonra 4.5 aylık olacak. Gelişim olarak 4. Aya bakacaksınız. Mesela bebeğiniz doğar doğmaz 1 yaşında olmuyor 1 yılı doldurunca 1 yaş deniyor o şekilde