Bebeğim 4 aylık. Birkaç gündür huysuzluk dozunu git gide artırıyor. 2 gündür hırıltılı ve öksürüklü de. Ama salyası boğazına kaçıyor da ondanmış gibi. 1- 1.5 aydır salyası var ama bu ara ekstra çoğaldı. 1 haftadır birkaç kere de kustu (önceden hiç kusmazdı. Dişle alakalı mı bilmiyorum ama)
Resimdeki durumda damakları ama kimi 3 ayda başladı taa 9 ayda çıkardı falan demiş. Bizimki o kadar sürer mi? Ne diyosunuz? Korkutuyor açıkçası😅
Ellediğimde elime sertleşmiş gibi de geliyor
