Doktorum kilosu az diye sütünü sağ biberonla da ver mama da al dedi ama biberonu ilk verdim çok güzel emdi 2.veriiisimde direndi ağlamaya basladı ben de aventin yenidoğan biberonu deliği küçük mu acaba gelmiyo diye mi sinirleniyor dedim ucunu deldim azıcık ama yine aynı emmiyo şimdide çok mu geliyo acaba diyorum kafayı yicem çok geldiğini nasıl anlarım o mu rahatsız ediyo acaba yoksa başka bir şey mi almak mi istemiyor biberon direkt