Benim bebeğim de minyon doğdu babası minyon ben de bebekken çok minyonmuşum sonradan çok toplandı ama boyu hep minyon kaldı, hareketlenince yine zayıfladı yer ama yaramaz çünkü asla durmaz yerinde. Şunu demek istiyorum kilo alırlar verirler çocuk bu önemki olan persentil içinde olması ve tombul bebek sağlıklı bebek demek değildir illa. Büyüklerin öyle bir algısı var. Minyon olmak her zaman iyi bir alternatiftir yaşlarını belli etmezler hiç eşim 36 yaşında ama 28 gibi duruyor mesela :)