Arkadaşlar merhaba tam 5 gündür rotavirüs ile savaşıyoruz. Şiddetli kusma ve ishal şikayetiyle gittik. 1 kez kusma durdurucu iğne yapıldı. Aksamına bu iğnedeki ilacı sıvı ile beraber serum şeklinde verdiler rahatladı oğlum. 4 gün flagyl antibiyotik probiyotik mide bulantısı için şurup ve çinko kullandık. 5. Günde oğlumun heryeri kızarıp kabardı hemen acile gittik.alerji iğnesi yaptılar. Eve geldik. Sonra şiddetli karın agrısıyla tekrar gittiğimizde doktor serum yazdı. 2 gündür alerjik reaksiyon gösterdiğini söyledigimize rağmen serumun içinde alerjisini tetikleyici bisey olmadığını karın krampına iyi gelecegini ve faydalı vitaminler ile ilgili bir serum olduğunu söyledi. Yaklaşık serumun yarım saati sonrası hala daha takılıyken bütün vücudu kızarıp kabarmaya başladı anında müdahale edip serumu kapattılar ve yine alerji ignesi ve sıvı şeklinde alerji serumu taktılar. Doktor bu alerjinin antibiyotikten şüphelendiğini söyledi. Sorum siz annelerime bu şekilde çocuğu ilaç alerjisi geçiren oldu mu? Ve rotavirüs hastalıgında alınması gereken serum ve iğneler şartmıydı? Gerçekten çok kötüydü oğlumuz kan tahlili vs bakıldı ama bu bi hafta içerisinde bu kadar ilac yüklenimi çok degilmi yoksa gerekli olan mı sizde bilginiz dahilinde yorumunuzu yaparsanız çok sevinirim